Klant tevredenheidsonderzoek

Tevreden & Gezond biedt u een krachtig en eenvoudig onderzoek om de tevredenheid te meten van uw klanten

Krijg een goed overzicht van hoe blij (of ongelukkig) uw klanten zijn met uw bedrijf door middel van ons klanttevredenheidsonderzoek. Meet het succes van klanten, verhoog uw succes en verminder klantverloop. We weten allemaal dat terugkerende klanten kosteneffectiever zijn om te koesteren dan nieuwe klanten proberen te veroveren – daarom biedt Tevreden & Gezond verschillende vragen om de feedback te beheren.

Tevreden & Gezond heeft een unieke samenwerking gesloten met HelloFresh. U kunt kiezen om uw cliënten een voucher t.w.v. 40,95€ aan te bieden na hun deelname aan het tevredenheidsonderzoek. Zo heeft u meer kans op een hoog respons en geeft u uw klanten een gezonde incentive.

Tarieven

Pakket A

1x onderzoek

2,50 / per klant

Pakket A
  • Tevreden & Gezond stelt samen met u een vragenlijst op
  • Samen met Tevreden & Gezond bepaalt u het proces
  • Uitzetten van het onderzoek vindt plaats per sms, mail, brief op telefonisch
  • Tevreden & Gezond analyseert de binnenkomende resultaten
  • Verbetersuggesties + resultaten worden overhandigd aan het management

Pakket B

1 onderzoek + 1 HelloFresh box

vanaf € 5,00 / per klant
Pakket B
  • Tevreden & Gezond stelt samen met u een vragenlijst op
  • Samen met Tevreden & Gezond bepaalt u het proces
  • Uitzetten van het onderzoek vindt plaats per sms, mail, brief op telefonisch
  • Klanten ontvangen een voucher t.w.v. 40,95€ van HelloFresh
  • U bepaalt welke klanten een voucher ontvangen (iedere klant, iedere 5de klant etc…)
  • Tevreden & Gezond analyseert de binnenkomende resultaten
  • Verbetersuggesties + resultaten worden overhandigd aan het management